EN DAG KOMMER JAG OCH DU VERKLIGEN BLI GAMLA MEN JAG ÄLSKAR DIG NU

Idag hade jag en skoldag med två/tre lektioner, gjorde 0. Sedan vart det lunch med tjejorna på Mc, nyttigt värre! Efter det hade vi en slags ''föreläsning'' som heter FUCK VÅLD. Nästan alla i högstadiet i örebro var där, vissa på morgonen och andra vid eftermiddagen. Jag var där på eftermiddagen iaf.Vi fick kolla på en hemsk film om misshandel och fick höra några som prata om det, från ÖSK och nån AKTA HUVUDET-förening eller var det nu var. Och jag SKÄMS, skäms som fan! En föreläsning om hur idiotiskt våld är och vad gör några, dom krossar glasrutor, försöker stjäla saker och slår ner nån vakt. Jävla idioter. Ni får ingen respekt från mig mer, verkligen ingen. När jag ser er i skolan eller så tro inte att jag ens tänker ge er så mycket som en blick. Dethär var bara över gränsen. Sånt betéende med folk som vill få eran framtid ljus, asså fyfan usch. Iaf, efter föreläsningen tog jag och Alexander oss en promenad hem till mig, åt nudlar, kycklig och jag vet inte vad. Haha tjockisaaar!!  Världens bästa pojke är han iaf, mys i mängder och massa annat kult. Nu sitter jag i sängen redo för duschen- men pappa har rivit sönder mitt badrum, hejaaa!! Får gå upp och duscha istället men de känns fett ansträngade.
fuck livet, fuck våld fast ibland fuck aina men schh om de
http://na.se/nyheter/1.1511532-anti-valdsgala-slutade-med-spark-i-huvudet

Kommentarer
Postat av: Adam

Fuck Aina, Ellen the G is talking!;)

2012-01-23 @ 20:47:58
Postat av: Adam

/Adam

2012-01-23 @ 20:48:45

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0