SEN KOMMER, DEN VERKLIGHETEN PÅMINNER EN OCH RYCKER TILLBAKS EN

Somnade vid elva vaknade igen vid två. Ligger helt borta i sängen, panikattack väckte mig för första gången inatt sen i somras. Trodde jag var frisk nu. Ska nog göra nånting, klippa i kläder, spela, läsa en bok eller göra en macka. Är rättså rädd för att sova så ska tålmodigt ta mig genom 2 1/2 timmar tills mamma vaknar. Idag fick jag veta höra ett ord jag trodde alla glömt, hora. Mitt på stan. Jag kände dom inte ens, men dom kände mig, sånt är ju alltid kul. Nu är jag hungrig så ska göra macka.

KÖLDEN BITER TJOCKA KINDER DET ÄR KALLT OCH STILLA I ALLA FÖNSTER, KÖLDEN VÄSSAR MINA SINNEN. RÄDD FÖR MÖRKER VÅLD OCH MINNEN INGENTING FÖRSVINNER ALLT FINNS KVAR, VAD SKA JAG TA FÖR ATT GLÖMMA ALLT VA? VA? VAAAA? //krunegård


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0