SÄGER ATT DU ÄR STARK, ATT DU VART IGENOM DEHÄR FÖRUT DU KOMMER FORTSÄTTA FINNS INTE MYCKET MER ATT SÄGA NU

Igår var jag på spa med mami, papi betalade. Så taack!! På kvällen var jag på bio med min älskling, kollade på en helt okej film som faktiskt var rätt så sorglig. Men bra. Hahaha.. När vi kom hem sen fick jag ta hand om min lilla kille eftersom han lyckats få feber. På morgonen sen åkte han hem och jag+familj åkte och kollade på valpar. ÅHGUD VAD SÖTAAA.  Om sex veckor springer antagligen en av dom runt här hemma, ser fram emot det.
Idag ska jag göra ingenting, är rätt så jättetrött och jättekall, tror jag också kommer bli sjuk..
peace


haha för ful bild på alexander och om han ser dehär är jag död men fuck de,
han sov så fint så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0