LEAVE TONIGHT OR LIVE AND DIE THIS WAY

Imorse vaknade jag av att världens finaste kille väckte mig, finns nog inget bättre. Eller jo om han hade väckt mig vid tolv istället för tio.. Haha, igår gjorde vi inte mycket, åt chips som vanligt osv! Kom även fram till att jag är starkare än han. UNTZUNTZ. Iaf, när han gick hem fixade jag mig och mötte sen upp amanda, vi åt BK och sen gick hem till några pojkar som typ lanade eller nånting.. Sen tog vi bussen hem och now i'm here yao. Funderar på att faktiskt lära mig använda min gurra på riktigt, men mina händer hänger inte med, dom vägrar sluta skaka. Fuck this shit. Nu? Tvätta bort sminket och gosa ner i sängen. Får krama om gosedjur inatt istället haha, forever alone. btw så är piercingen borta, hålet har växt igen så får se om jag klarar av att trycka genom nål eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0