FROM THE WINDOWS THEY WERE WATCHING WHILE WE FROZE

Blev ändrade planer. Eftersom jag har så stort badrum har pappa bestämt sig för att fixa nått slags badkar dit så idag åkte jag och föräldrarna mina och kollade runt lite! Jag och mamma hittade ett jättefint bubbelbadkar med två sits och så vare himlans fint också! Så jag tror vi bestämt oss för det, men ska man bygga badkar ska man tydligen göra om hela badrummet så nya handfat, speglar, väggar och gud vet vad är också pågång. I februari/mars kommer det nog vara klart & det ser jag fram emot eftersom jag inte haft badkar sen vi bodde i vintrosa vilket snart är TRE HELA ÅR sen. haha stackars mig. Efter det handlade vi även lite nya möbler åt mig så nu är det ända som fattas ett sminkbord sen kommer mitt rum vara perfa +badrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0