DAG TVÅ- TIO SAKER OM DIG SJÄLV

ett. jag äter nudlar med ketchup
två. jag älskar verkligen min familj, men jag har nästan ingen kontakt med min släkt
tre. jag kommer alltid älska hästar och ridning, när livet känns tungt är stallet det bästa stället att vara på
fyra. jag är otroligt kär
fem. jag ångrar ingenting i mitt liv! allt som hänt har gjort så jag står här idag.
sex. jag älskar inte livet och jag är inte rädd för döden, men jag älskar att leva och är rädd för vad som händer efter jag dött.
sju. jag vet inte om jag vill gifta mig och skaffa familj osv
åtta. först funderade jag på att gå gymnasie i en annan stad eller kanske t&m utomlands men jag har nu valt mig för Stylist på Virginska, så nu hoppas jag bara på att jag kommer komma in!
nio. när min bror flyttade hemifrån köpte jag en hamster för att slippa vara så ensam, den har inget namn och jag har haft den i ett halvår haha..
tio. jag har en fisk också som jag fick i julklapp förra året, den heter kamphund och är en kampfisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0