DAG TRE- NIO SAKER DU ÄR RÄDD FÖR

ett. att förlora folk som står mig nära, att dom inte vill ha mig längre lixom
två. att få en dålig framtid, inget jobb/utbildning osv
tre. sniglar är min absolut största rädsla, om någon någonsin kastar en snigel på mig kommer jag aldrig mer prata med den, spelar ingen roll om det så är min bästavän.
fyra. bada i hav, är rädd att bli uppäten av hajar eller nått
fem. att nån i min familj dör
sex. sprutor, vilket  inte är så passande eftersom jag får ta massor av dom justnu
sju. att se tillbaka på mitt liv när jag är gammal och ångra saker och inte vara nöjd
åtta. att bli utfryst igen
nio. att vara ensam hemma på kvällen, eller gå i mitt rum när de är mörkt osv.. jag tror alltid att det bor n psykopat under min säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0