WHAT IS WORTHWHILE IN THE WORLD WE'LL BE FORGOTTEN

Tänk er för innan ni har i Ricinolja, om den förstör vågar du förstöra ditt hår? är det värt det? Jag hade inte hört något dåligt när jag började använda det, men alltså nu inser jag vad jag gjort med mitt hår och har fått köpa inpackingar och riktiga oljor från hårvårdsmärken för att försöka fixa mitt hår och det har kostat mig en hel del kan jag lova men jag trodde såklart inte att mitt förstörda hår var pga av ricinoljan men det var det. Mitt hår har gått av,  tappat färgen och blivit gulare/vitare, frissigt och fluffigt och extremt känsligt. Mitt hår blev inte längre, tjockare eller friskare nånstans.
just sayin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0