OM DU VILL HA MIG, NU KAN DU FÅ MIG SÅ LÄTT

Spenderade en välbehövd natt med min Alexander med massa filmer, sockervadd, mumintrollgodis,skratt och tårar. Han är killen som älskar mig när jag ligger utan smink och skrattar åt scooby doo monster, killen som jag för första gången i hela mitt liv gjort frukost på sängen åt, killen som håller om mig och vågar visa vad han känner när jag är förtvivlad, killen som jag faktiskt litar på även i de hårdaste situationerna, killen som stoppar om mig i sängen innan han går. Jag är kär.

Se fram emot en bra vecka, tisdag är det alla hjärtans dag, onsdag har han varit min i fyra månader och på lördag åker han+mina föräldrar och jag på finlandskryssning för att sedan ta oss hem och ta en dag i Stockholm.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0