MY HAPPINESS DEPENDS ON YOU AND WHATEVER YOU DECIDE TO DO

Har äntligen blivit klar i rummet!! Ser dock inte så snyggt ut med dåliga mobilbilder, men är riktigt nöjd, hemtrevligt och fint.
Har kastat ut soffan och garderoben+ massa små skit, köpt ett svart skåp, sminkbord, två typ pallar och klädeshängare och även ny tv är ju införskaffad. Har ju för er som undrar vart alla mina kläder är, mina garderober i tvättstugan eftersom jag aldrig skulle få plats med allt i mitt rum heh. Nu vet alla vart jag spenderar mitt liv, pusspuss kuljul
image description
Här var det en garderob förut med massa jackor och skor i, men nu ärmitt ikeasminkbord där!
image description
de som står framför sängen är då pallarna, som är från rusta, i dom har jag massa skit och ovanpå ett dött får woopwoop.
image description
Här bodde min soffa aka klädsoffan, men istället köpte jag denna klädeshängare från Ikea! Här hänger favoriterna.
image description
skates, gurror, blublubflaskor och FIGHT. i sleep well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0