THIS IS THE WAY YOU LEFT ME, I'M NOT PRETENDING NO HOPE NO LOVE NO GLORY

Hej jag heter Ellen, är 15 år gammal och färgade nyss håret. Det vart gult. Jag ser ut som en lyktstolpe. Nu sitter jag i min säng, kollar på min hamster och äter glass, jag gillar inte ens glass. Bara b&j med det hade vi inte så jag fick ta ICAS gräddglass med chokladflarn. Vill gärna stanna här tills mitt hår blir normalt men imorgon är det skola så jag tänker ha slöja religion free
Min mamma sa inte ens emot att det var gult. Tro mig då är det gult. Hon skrattade sa bara jag tycker du är fin som du är och gav mig en fet kram när jag stog i köket och frågade ifall jag matchade lampan i taket..
Från och med idag ska jag ALDRIG tyckta något om någons hår ifall det är gult, jag vet hur ont det gör!! :(
haha fan vad jag är patetisk men fuck haha godnatt åt helvete med allt!!

syns ju nästan inte på bilden iaf! WIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0