PÅ EN BETONGLAGD ÄNG STOD VI DU BAD MIG TA KÄRLEK LÄTT SOM EN VIND

''För vem kan glömma att stjärnorna någon gång blir stenar
Och vem vet hur länge vi har varandra

I en nedlagd hamnstad full av misstro och ohållbarhet
Mötte jag
min kärlek''

såhär är det. jag är kär i världens antagligen stördaste person men,
varje dag får han mig att vara nöjd med mitt liv, gör så att jag ler och kan skratta, men han torkar också mina tårar när jag gråter. han gör allt jag någonsin drömt om, han är min drömkille som blev sann. jag ska ge honom allt, tänker inte hålla tillbaka. han har mitt hjärta.
jag älskar dig Alexander Forsberg.
Tumblr_lnqtr75rzn1qe31xzo1_500_large


Kommentarer
Postat av: enhörning

Jag älskar dig med världens finaste <3

2011-12-07 @ 12:13:32

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0