I MITTEN AV EN HURRICANE

La mig precis ner i sängen, och fyfan vad ont det gjorde i ryggen! Idag var jag ju och gjorde ryggmärgstest. Det tog en timma, två läkare, tre sjuksköterskor, ett antal fel av läkarna som tryckte in nålen helt fel innan det var klart. Det var så jävla hemskt. Men iaf, pga av deras felstick har jag någon enorm smärta i ryggen och det känns som dendär jävla nålen är kvar i och de känns ju inte direkt jättekul. Efter sjukhusbesöket mötte jag upp Alexander, Robin, Emilia och Anna, så piercade pojkarna ögonbrynen, vi chillade en stund sen hamnade jag, Alexander, Anna&Anton på coco thai och åt mat! Väl hemma försökte jag slappna av lite och ja, nu ligger jag ju här. Hemskt dålig men ändå bra dag med fina människor.

Och tack till min familj för allt stöd jag får just nu, det betyder allt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0